اسباب کشی ادارات و شرکت ها

Posted by tazminuser
Category:

اسباب کشی ادارات و شرکت ها فرآیند انتقال موسسات خصوصی یا محل کار عمومی به آدرسی دیگر است. اسباب کشی ادارات و شرکت ها بیشتر در زمینه های مختلف مانند بانکداری، دفاتر حقوقی، سازمان های بخش سلامت مورد نیاز است. یکی از مهمترین ویژگی های شرکت اسباب کشی شرکتی قابل اعتماد بودن آن است. باید از اسناد، ماشین‌های کار یا دستگاه‌های الکترونیکی شرکت‌های شرکتی که متعلق به آن‌ها است به خوبی محافظت کرد تا در هنگام جا به جایی آسیب نبینند. یکی از خدمات باربری تضمین بار ارائه انواع خدمات جابجایی و اسباب کشی به شرکت ها و دفاتر شما به صورت حرفه ای است.
شرکت ما با افرادی کار می کند که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند بنابراین در طول اسباب کشی شرکتی شما هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. با اسباب کشی شرکتی توسط تیم تضمین بار در سکوت و بادقت، اسباب کشی ایمنی را تجربه کرده و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

اسباب کشی ادارات

اصول اسباب کشی ادارات و شرکت ها

اسباب کشی ادارات و شرکت ها شامل فرآیند انتقال کالاهای مؤسسات دولتی یا خصوصی از مکانی به مکان دیگر است. این نوع جابجایی یک فرآیند بسیار جدی تری از جابجایی از خانه به خانه یا جابجایی کالاهای جزئی است و نیاز به دقت بیشتر و رعایت اصول اساسی دارد. اسباب کشی شرکتی بیشتر شامل بخش های بهداشت، قانون، آموزش، بانک ها و سایر مؤسسات عمومی است. از جمله موارد مهم در این نوع اسباب کشی این است که کالاها به دست افراد مخرب نیفتد و از آنها به خوبی محافظت شود.

در اسباب کشی شرکتی با تیم آموزش دیده و تجهیزات ویژه تضمین بار یک اسباب کشی و جابجایی آسان و راحتی تجربه خواهید کرد. در بسته بندی شرکتی، کالاها با بسته بندی مخصوص حمل می شوند. اگر اقلامی وجود دارد که نیاز به جداسازی دارند، به طرز ماهرانه ای جدا شده و به روشی مناسب بسته بندی می شوند. هنگامی که به منطقه دیگری که قرار است جابجا شوید می روید، نصب اکثر کالاها نیز توسط پرسنل تضمین بار انجام می شود.

نکات مهم در جابجایی ادارات


ما همه اقلام را به همان شکلی که گرفته ایم تحویل مشتریانمان می دهیم و جابجایی های شما را به گونه ای انجام می دهیم که خللی در کسب و کار شما ایجاد نکند. به این ترتیب شما این فرصت را دارید که هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کنید. علاوه بر این، کسب و کار شما به مدت زیادی تعطیل نخواهد شد. این یک وضعیت بسیار مهم در اسباب کشی شرکتی است.
اسباب کشی شرکتی باید با دقت زیادی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات بزرگی ایجاد کند. اول از همه، ما یک برنامه اسباب کشی آماده می کنیم که هیچ خللی در کسب و کار شما ایجاد نکند. سپس مراحل بسته بندی کالای شما را به نحو احسن انجام می دهیم و احتمال هر گونه آسیب را برطرف می کنیم.

اطلاع رسانی به کارکنان برای اسباب کشی ادارات و شرکت ها

در زمان جابجایی ادارات و شرکت­ ها احتمال بسته شدن شرکت برای بسته­ بندی و آماده سازی وسایل برای اسباب­کشی است بنابراین بهتر است قبل از شروع به اسباب­کشی به کلیه کارکنان شرکت اطلاع رسانی شود تا از قبل آمادگی لازم را داشته باشند، کارهای خود را جمع بندی و سازماندهی کرده و وسایل خود را جمع کرده و برای بسته ­بندی آماده کنند و به مشتریان خود نیز از تعطیلی موقت شرکت اطلاع دهند. برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی قبلی از سردرگمی افراد و آشفتگی کارها جلوگیری می­کند و باعث می­شود اسباب­کشی بدون دردسری را تجربه کنید.

بسته بندی وسایل ادارات و شرکت ها

از آنجایی که اکثر افراد در مورد سلامت، ایمنی لوازم و محتوای پرونده ها و مدارک شرکت ها و ادارات خود حساس هستند، بسته بندی صحیح و مراقبت از وسایل ادارات و شرکت ها بسیار مهم است. در اینجا کلیه لوازم ضروری در اکثر ادارات و شرکت ها را ذکر کرده و بسته بندی صحیح آنها را توضیح می دهیم.
• تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری
• گاوصندوق
• مدارک اداری شامل پوشه ها و پرونده ها
• مبلمان اداری
• گل و گیاه
• لوستر و سایر لوازم ترئینی
• لوازم التحریر، جزوات و کتاب ها
• لوازم آشپزخانه ادارات و شرکت ها
در باربری تضمین بار در اولین مرحله قبل از شروع به بسته بندی کلیه این لوازم را از هم جدا کرده و هر یک را جداگانه بسته بندی می کنیم. در تضمین بار جهت بسته بندی مدارک و پوشه ها از لوازم بسته بندی ضد حریق و سرقت و ایمن و غیر قابل دسترسی همگانی استفاده می شود. در بسته بندی تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری از پلاستیک ضربه گیر و جعبه های 5 لایه استفاده می شود. در بسته بندی مبلمان اداری از سلفون های رولی و در برخی قسمت های حساس و شکننده از پلاستیک ضربه گیر برای جلوگیری از خط و خش و شکستن استفاده می شود. برای بسته بندی سایر لوازم شکستنی مانند لوستر و … نیز از جعبه های چند لایه و ضربه گیر استفاده می شود. سایر لوازم نیز با دقت و با استفاده از وسایل بسته بندی مجهز بسته بندی و آماده حمل می شوند.

انتخاب بهترین شرکت باربری

در انتخاب اسباب­ کشی شرکتی باید حتما  با یک شرکت معتبر قرارداد بسته شود. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات بزرگی مواجه شوید. علاوه بر این، برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل شما، نباید از بیمه کردن بار چشم پوشی کرد. لازم به ذکر است شرکتی که اثاثیه شما را حمل می کند یک شرکت دارای گواهینامه می باشد. به این ترتیب از بروز بسیاری مشکلات جلوگیری می­ شود.

اگر انتخاب شما شرکت تضمین بار باشد، کالای شما در اسرع وقت و بدون هیچ مشکلی جابجا می شود و همچنین نیازی به پرداخت هزینه اضافی و تلف کردن وقت و انرژی به هیچ وجه نخواهید بود. بنابراین، انتخاب شرکت تضمین بار برای شما بسیار سودمند است.

هزینه های اسباب کشی شرکتی

قیمت خدمات اسباب کشی شرکتی ممکن است بسته به کالایی که باید حمل شود، طبقه مبدا و مقصد و مسافتی که باید طی شود متفاوت باشد. بنابراین ارائه قیمت بدون بررسی کالا در خدمات حمل و نقل شرکتی درست نیست. بنابراین، شرکت‌ها معمولاً یا قیمت تقریبی می‌دهند یا قیمت باربری را بعد از دیدن نوع و حجم کالاها اعلام می¬کنند.

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed