خدمات چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی

Posted by tazminuser
Category:

بعد از بسته بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه و خستگی بسیار نوبت به باز کردن کارتن های بسته بندی شده و چیدمان اثاثیه می رسد. بهترین راه برای چیدمان صحیح و اصولی استفاده از خدمات چیدمان و دکوراسیون داخلی یک شرکت باربری مناسب است. چرا که جابجایی وسایل سنگین و بزرگ بسیار سخت و طاقت فرساست و صدمات جبران ناپذیری را به کمر و ستون فقرات شما وارد کرده و با آسیب دیدن وسایل ضرر و زیان مالی نیز به آن اضافه می¬گردد.
کارگران باتجربه و آموزش دیده شرکت باربری تضمین بار از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند و جابجایی وسایل سنگین شما مانند گاوصندوق، پیانو، یخچال ساید بای ساید و غیره را به شیوه ای اصولی انجام داده و چیدمان وسایل منزل شما را با بهترین طراحی و دکوراسیون داخلی انجام می دهند.

چیدمان وسایلخدمات چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی در تضمین بار

• جابجایی و چیدمان لوازم سنگین منزل
• انتقال کارتن های بسته بندی هر بخش منزل به محل خود
• باز کردن کارتن ها و فوم و ضربه گیر لوازم
• چیدمان وسایل کمدها و کابینت ها
• انتقال اسباب و اثاثیه اضافی به انباری
بهترین راه برای اسباب کشی و چیدمان آسان و صحیح استفاده از خدمات اسباب کشی و چیدمان اثاثیه یک شرکت باربری باتجربه و معتبر است. باربری تضمین بار با سابقه ای طولانی و درخشان آماده ارائه خدمات اسباب کشی و چیدمان وسایل منزل شما عزیزان است.

دستورالعمل‌های کاربردی چیدمان اثاثیه پس از اسباب‌کشی

پس از حمل و جابجایی اثاثیه نوبت باز کردن وسایل بسته بندی شده و چیدمان آنهاست. برای اینکه اسباب کشی و چیدمان وسایل بدون دردسری را تجربه کنید رعایت دستورالعمل های کاربردی چیدمان اثاثیه بعد از اسباب کشی ضروری است. در غیر اینصورت ممکن است مشکلات بسیاری مانند شکستن ظروف گران بها و یا آب گرفتن وسایل برقی مانند ماشین لباس شویی و غیره را تجربه کنید.

چیدمان وسایل سنگین

قبل از شروع چیدمان وسایل ابتدا جای لوازم سنگین مانند تلوزیون، بوفه، یخچال، ماشین لباس شویی و … را انتخاب کنید و آنها را با کمک کارگران باربری در جای مناسب خود قرار دهید. با این کار جای بقیه لوازم نیز مشخص می¬شود و فضا برای چیدمان صحیح سایر لوازم نیز مناسب تر شده و کار چیدمان آسان تر می شود.

چیدمان مطابق برچسب کارتن ها


کارتن های هر بخش منزل را مطابق برچسب های آنها به محل مناسب خود برده و از باز کردن تمام بسته بندی ها در کنار هم خودداری کنید. چون با اینکار فضای منزل شلوغ و نامنظم می شود و کارها به کندی پیش می رود. بهتر است کارتن های بسته بندی را به ترتیب اولویت و ضرورت باز کرده و بعد از چیدمان کامل آنها به سراغ بسته بندی دیگر بروید. چیدمان لوازم فاسد شدنی مانند لوازم خوراکی و آرایشی در اولویت قرار دارد.

چیدمان وسایل آشپزخانه

چیدمان وسایل درون کارتن ها را باز کردن و چیدمان وسایل آشپزخانه شروع کنید. ابتدا جای لوازم را مشخص کنید و سپس کارتن ها را باز کرده و لوازم درون آنها را مرتب بچینید. با مشخص کردن جای دقیق لوازم چیدمان آنها به سرعت و به راحتی انجام می شود. کابینت مخصوص ظروف، ادویه و قابلمه ها را از قبل تعیین کرده و سپس کارتن ها را باز کرده و بچینید.

چیدمان وسایل آشپزخانه در تضمین بار کرج

چیدمان آشپزخانه

چیدمان وسایل اتاق خواب

بعد از آشپزخانه سراغ کارتن های مخصوص اتاق خواب ها رفته و لوازم آنها را بچینید. چرا که بعد از خستگی اسباب کشی نیاز به استراحت و خواب دارید. ملحفه ها و بالش های تمام تخت ها را جدا کرده و در جای خود قرار دهید. با چیدن لوازم اتاق خواب احساس آرامش بیشتری کرده و در صورت خستگی زیاد قبل از چیدمان اثاثیه سایر قسمت های منزل استراحت می کنید.


چیدن وسایل درون کمدها

کارتن های مخصوص کمدهای هر اتاق را در محل مناسب خود قرار داده و به ترتیب اولویت بچینید. کمدهای مخصوص لباس های مجلسی و هر فصل را مشخص کرده و سپس شروع به باز کردن بسته بندی ها و چیدمان آنها بکنید.

چیدمان لوازم سرویس بهداشتی

چیدمان لوازم سرویس بهداشتی را فراموش نکنید. بعد از کار طولانی و اسباب کشی نیاز به حمام و سرویس بهداشتی ضروری است. حوله ها، دمپایی ها، صابون و سایر لوازم شستشو را در جای مناسب خود قرار دهید تا در مواقع نیاز سریع قابل استفاده باشد.

چیدمان اتاق کار

پس از چیدمان لوازم سایر قسمت ها نوبت به چیدمان لوازم اتاق کار می رسد. ابتدا لوازم بزرگ مانند میز تحریر و قفسه  های کتابخانه و … را در جای خود قرار داده و سپس سایر لوازم را بچینید. چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار نقش زیادی در موفقیت کاری شما ایفا می کند.

 

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed