شماره تلفن باربری مهرشهر فاز 2

اسباب کشی با تجهیزات مدرن باربری فاز 2 مهرشهر کرج

شرکت باربری فاز 2 مهرشهر کرج با دارا بودن تجهیزات مدرن باربری و قابلیت های لازم برای فرآیند اسباب کشی بسیار متمایز از سایر باربری ها در کرج است. با استفاده از این قابلیت ها و تجهیزات مناسب باربری، کلیه اثاثیه شما از جمله مبلمانتان از هر گونه آسیبی در حین اسباب کشی محافظت می شود، زیرا پرسنل ما تمامی کارهای اسباب کشی شما را بطور دقیق و منظم انجام می دهند.

خدمات اسباب کشی باربری فاز 2 مهرشهر

اسباب کشی منزل | کمترین هزینه باربری

 بنابراین مشتریان ما در باربری فاز 2 مهرشهر همیشه بسیار خوشحال هستند که اسباب کشی خود را به سرعت انجام داده و اثاثیه شان در طول اسباب کشی محافظت می‌شوند، زیرا پرسنل ما کار خود را در اسرع وقت انجام می‌دهند و هیچ خراش یا فرورفتگی در اسباب و وسایل مشتریان بجا نمی‌گذارند.

شماره تماس باربری مهرشهر فاز 2کارگران حرفه ای و خوش اخلاق اتوبار فاز2 مهرشهر

کلیه پرسنل باربری فاز 2 مهرشهر در کار خود حرفه ای بوده و تمامی آموزش های لازم را در این زمینه دیده‌اند. کارگران خوش اخلاق اتوبار فاز2 مهرشهر کرج از سطح مسئولیت پذیری بالایی برخوردار بوده و در کار خود بسیار جدی هستند. آنها با دقت تمام و بطور اصولی کلیه اثاثیه را بسته بندی کرده و آماده حمل و چیدمان در وسیله نقلیه می‌کنند. اکثر آن‌ها توانایی بدنی بالایی دارند و جابجایی وسایل را با نهایت دقت انجام می‎‌دهند.

شماره تماس باربری فاز 2 مهرشهر :09124063800

مراحل اسباب کشی حرفه ای اتوبار فاز 2 مهرشهر

اسباب کشی منازل، ادارات و شرکت ها و … در اتوبار فاز 2 مهرشهر مراحل مختلفی دارد که هر مرحله با نظم و ترتیب خاصی انجام می گیرد. اولین مرحله شامل تفکیک و جداسازی اثاثیه است. بعد نوبت بسته بندی و در نهایت چیدمان آنها در ماشین حمل بار و در صورت نیاز مشتری چیدمان اثاثیه در محل سکونت جدید است. با رعایت کلیه نکات ضروری، ایمنی وسایل مشتریان در طول فرآیند اسباب کشی تضمین می‌شود.

مراحل اسباب کشی در اتوبار فاز2 مهرشهر کرج عبارت اند از:

بازدید اولیه

مشاره و تعیین زمان اسباب کشی

تفکیک اثاثیه

بسته بندی حرفه ای

چیدمان صحیح وسایل در ماشین حمل اثاثیه

حمل بار با رانندگان حرفه ای

اولین مرحله اسباب کشی بعد از تفکیک وسایل بسته بندی آن‌ها است. ما برای بسته بندی هر کدام از وسایل شما از لوازم و روش های مخصوص استفاده می‌کنیم. به طور مثال برای بسته بندی لباس هایتان از کارتن های رگالدار، برای بسته بندی ظروف شکستنی از پلاستیک حبابدار و کارتن های 5 لایه، از سلفون و بابل رپ برای محافظت و جلوگیری از کثیف شدن تشک تخت، مبلمان و …، ساک بسته بندی برای بسته بندی لباس، بالش، پتو …، تسمه، بسته بندی برای محافظت بیشتر بسته ها و … استفاده می‌کنیم.

چیدمان اثاثیه در ماشین حمل بار در باربری فاز 2 مهرشهر

چیدمان صحیح وسایل در ماشین حمل اثاثیه یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی است. کارگران باربری فاز 2 مهرشهر ابتدا اثاثیه سنگین و بزرگ را در وسیله نقلیه موردنظر می چینند سپس بسته های دیگر را قرار می‌دهند. وسایل سبک و شکستنی را بر روی سایر بسته ها قرار داده و در نهایت در انتهای ماشین باربری برخی وسایل حساس مانند گل و گیاه را قرار می‌دهند.

چیدمان بار در ماشین حمل بار در باربری فاز 2 مهرشهر

حمل بار در فاز 2 مهرشهر کرج | اتوبار فاز 2 مهرشهر

وسایل نقلیه باربری فاز 2 مهرشهر

باربری و اتوبار فاز2 مهرشهر با دارا بودن کلیه وسایل نقلیه حمل بار سبک، نیمه سنگین و سنگین بهترین گزینه برای انواع جابجایی های بین شهری و حمل بار به شهرستان است. اتوبار فاز 2 مهرشهر برای جابجایی های درون شهری از وسایل نقلیه سبک و نیمه سنگین و برای ارسال بار به شهرستان از وسایل نقلیه سنگین و کامیون های مسقف استفاده می کند. مهم ترین ویژگی باربری فاز2 مهرشهر این است که به کلیه مشتریان خود بهترین مشاوره و راهنمایی را در زمینه انتخاب وسیله نقلیه مناسب می‌دهد تا هم ایمنی بار در طول مسیر حمل اثاثیه تامین شود و هم در وقت، انرژی و هزینه های آن‌ها صرفه جویی شود.

ماشین های حمل بار در باربری فاز 2 مهرشهر

انواع ماشین باربری | اثاث کشی تضمینی

باربری و اتوبار فاز 2 مهرشهر: 09124063800

بسته بندی اثاثیه با اتوبار فاز 2 مهرشهر

روش های مختلفی برای بسته بندی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. متخصصان به کار گرفته شده توسط باربری فاز 2 مهرشهر همیشه روش بسته بندی را با توجه به سفارش خاص انتخاب می‌کنند. حمل و جابجایی مطمئن نیاز به بسته بندی درست و اصولی دارد که در طول مسیر دچار آسیب نشوند. پرسنل حرفه ای ما برای هرکدام از وسایل با توجه به نوع آن ها بسته بندی خاصی در نظر می‌گیرند و همه جعبه ها برچسب گذاری می‌شوند. با برچسب گذاری صحیح و مشخص کردن محتوای داخل بسته ها از سردرگمی شما حین چیدمان اثاثیه جلوگیری می‌شود.

بسته بندی مبلمان و سرویس خواب در باربری مهرشهر فاز 2

بسته‌بندی این نوع از وسایل از مراحل مهم در هنگام اسباب کشی منازل و ادارات است. بسته‌بندی درست، از آسیب دیدگی و خرابی آن‌ها در حین جابجایی جلوگیری می‌کند. بعد از جداسازی قطعات مبلمان، آن‌ها را با سلفون و نایلون‌های حبابدار می‌پیچیم. علاوه بر بسته بندی، نحوه چیدمان مبلمان در ماشین باربری بسیار اهمیت دارد. مخصوصا میزهای شیشه ای به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

بسته بندی مواد غذایی در اتوبار مهرشهر فاز 2

برای جلوگیری از فاسد شدن، خوراکی ها هنگام اثاث کشی باید بسته بندی درستی داشته باشند. همچنین مواد غذایی مانند مرغ، گوشت و سبزیجات باید در یخچال‌های سیار که در ماشین حمل بار وجود دارد، نگهداری شوند.

1- استفاده از جعبه‌های محکم در ابعاد و سایزهای مناسب.

3- استفاده از بسته‌بندی‌های پلاستیکی با پوشش مقاوم در برابر آب.

5- برچسب‌گذاری هر محتویات پس از بسته‌بندی.

پشتیبانی شبانه روزی باربری فاز 2 مهرشهر

برای داشتن اسباب کشی آسان با کارشناسان ما در باربری تماس بگیرید. اتوبار فاز 2 مهرشهر در صورت تمایل شما با ارسال کارشناس مشاور به محل یا با ارائه خدمات مشاوره به صورت تلفنی این کار را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند. سوالاتی از کارشناسان ما بپرسید و اطلاعات کاربردی دریافت کنید تا اسباب کشی عالی تجربه کنید. ما در خدمات مشاوره خود تلاش کرده‌ایم با ارائه راهنمایی های کاربردی در تمام مراحل از بسته بندی اثاثیه تا حمل وسایل منزل و حتی چیدمان وسایل شما در مکان جدید با مشاوران باتجربه خود تا پایان کار با شما باشیم.

پشتیبانی شبانه روزی باربری فاز 2 مهرشهر

حمل اثاثیه منزل | مشاوره اسباب کشی

بیمه نامه معتبر در باربری فاز 2 مهرشهر

تضمین سلامت اثاثیه شما هدف اصلی پرسنل ما می‌باشد و به همین دلیل علاوه بر رعایت نکات ایمنی، بیمه باربری را برای وسایل شما در نظر گرفته ایم. جابجایی منزل، فرآیندی پیچیده است و احتمال اینکه بعضی از اثاثیه در طول مسیر دچار مشکل شود یا حتی از بین بروند، وجود دارد. قوانین بیمه اسباب کشی این موارد را پوشش می‌دهد.

رعایت نکات اسباب کشی در باربری مهرشهر فاز 2

قبل از شروع اسباب کشی، برنامه‌ریزی کنید. تاریخ و زمان اسباب کشی را تعیین کنید و لیستی از اموالی که باید بسته بندی و منتقل شوند، تهیه کنید. هر جعبه را با برچسب مشخص می‌کنیم که محتویات درون آن را نشان می‌دهد. این کار به شما در پیدا کردن وسایل در منزل جدید کمک می‌کند.

اسباب کشی بین شهری در اتوبار مهرشهر فاز 2

خدمات اسباب کشی در تضمین بار کرج برای باربری های شهرستان به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ارائه می‌شود. با استفاده از انواع ماشین‌های باربری مجهز و رانندگان مجرب و ماهر، اسباب کشی بدون اتلاف وقت و تضمینی به مقصد می‌رسند. نرخ کرایه حمل بار و قیمت باربری بین شهری در باربری مهرشهر فاز 2 نسبت به شرکت‌های باربری دیگر مقرون به صرفه‌تر است.

مشاوره رایگان اسباب کشی باربری فاز 2 مهرشهر : 09124063800

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed