نحوه بسته بندی مبلمان برای اسباب کشی

Posted by tazminuser
Category:

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

نحوه بسته بندی مبلمان برای اسباب کشی

بسته بندی مبلمان و جابجایی آن‌ها یکی از مراحل سخت اسباب کشی محسوب می‌شود. اگر بسته بندی (packing) و اقدامات محافظتی برای مبلمان به درستی انجام نشود، ممکن است هنگام جابجایی دچار خط و خش و آسیب‌های جدی شوند. اگر می‌خواهید خودتان اثاثیه را بسته بندی کنید، لازم است با نکات و روش های بسته بندی آشنا شوید. راه حل راحت‎تر و ایمن‌تر این است که جابجایی مبلمان خود را به شرکت های باربری حرفه ای و تخصصی بسپارید. تضمین بار کرج انواع خدمات اسباب کشی از جمله: بسته بندی، حمل اثاثیه و چیدمان آن ها را به بهترین شکل انجام می‌دهند. گرچه پرسنل ما به صورت تخصصی در زمینه اسباب کشی آموزش دیده‌اند اما برای راحتی خیال شما، همه وسایل را بیمه می کنند.

با ارائه بیمه نامه رایگان به مشتریان خود، خسارت‌های احتمالی را جبران می‌کنند. برای داشتن اسباب کشی اصولی و مطمئن در مناطق کرج با شماره های ما تماس بگیرید.

نحوه بسته بندی مبلمان اداری

اسباب کشی ادارات و شرکت‌ها به برنامه ریزی و رعایت اصول اسباب کشی نیاز دارد. مبلمان اداری بخشی از لوازم اداری هستند که جابجایی آن ها دشوار است و باید با احتیاط انجام شود. مبلمان، میز کنفرانس، صندلی و قفسه ها هنگام اسباب کشی باید به درستی بسته بندی و جابجا شوند‌. بسته بندی غیر اصولی احتمال دارد باعث خط و خش  اثاثیه و پارگی مبلمان شود. تیم حرفه ای تضمین بار کرج ابتدا قطعات مبلمان را از هم تفکیک می‌کنند تا راحت‌تر و مطمئن‌تر جابجا شوند. سپس آن‌ها را با استفاده از سلفون‌های رولی و نایلون‌های حبابدار بسته بندی می‌کنند. نگران قطعات جدا شده مبلمان خود نباشید، ما لوازم شما را همان طور که بوده تحویل می‌دهیم.

نحوه بسته بندی مبلمان اداری

تجهیزات موردنیاز برای بسته بندی مبلمان 

بسته بندی اثاثیه هنگام اسباب کشی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر جلوگیری از آسیب‌دیدن آن‌ها، تمیز و مرتب به مقصد برسند. این نوع از بسته بندی‌ها به تجهیزات و لوازم خاصی نیاز دارد. باربری تضمین بار کرج تجهیزات لازم و افراد آموزش‌دیده را برای بسته بندی انواع وسایل به خصوص مبلمان برای شما در نظر گرفته‌اند. برخی از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی مبل:

  • سلفون  (استرچ پالت)
  • بابل رپ یا نایلون های حبابدار
  • روکش‌های محافظت‌کننده
  • کارتن‌های محکم و تمیز
  • چسب زن

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی مبلمان

بسته بندی مبل با نایلون حبابدار 

پلاستیک های حباب دار یا بابل رپ به دلیل وجود حباب‌های هوا از ضربه دیدن مبلمان هنگام جابجایی جلوگیری می‌کنند. پرسنل ما دور تا دور مبل‌ها را با نایلون های حباب دار می‌پیچند و آن را با چسب فیکس می‎کنند. بسته بندی میزهای عسلی و جلو مبلی نیز به دقت نیاز دارد. اگر میزها شیشه داشته باشند، به‌طور جداگانه با بابل رپ و چسب بسته بندی می‌شوند. در نهایت یک لایه سلفون محکم روی آن‌ها می‌کشیم.

ما بهترین و مناسب ترین قیمت را برای ارائه خدمات اسباب کشی به شما پیشنهاد می‌کنیم که متناسب با نیاز شما باشد.

بسته بندی مبل با نایلون حبابدار

بسته بندی مبل برای اسباب کشی

جابجایی مبلمان هنگام اسباب کشی

بعد از بسته بندی مبل‌ها که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، جابجایی آن ها راحت‌تر خواهد بود.  تیم تضمین بار کرج قبل از جابجایی در محل حاضر می‌شوند که از وضعیت راه‌پله‌ها و درهایی که مبلمان را از آن عبور می‌دهند، آگاه شوند. سپس براساس آن برنامه ریزی درستی برای جابجایی اثاثیه مشتریان عزیز ارائه می‌دهیم. آن ها وسایل سنگین و حجیم شما را از راه پله ها و راهروها به راحتی عبور می‌دهند. نیروهای آموزش‌دیده ما برای جابجایی سریع‌تر و آسان‌تر مبلمان از چرخ‌های مخصوص باربری کمک می‌گیرند. همچنین از تجهیزات دیگری مانند: تخته‌های چوبی محکم، تسمه‌های جابجایی و سرسره‌های حمل بار به داخل ماشین  باربری، استفاده می‌کنند. این کار با دقت توسط افراد باتجربه و آموزش دیده در این زمینه انجام می‌شود.

جابجایی مبلمان هنگام اسباب کشی

جابجایی مبل در اسباب کشی

چیدمان مبلمان در ماشین باربری

یکی از دغدغه های اسباب کشی، نحوه چیدمان اثاثیه در ماشین حمل بار است. ما وسایل نقلیه متناسب با حجم اثاثیه ای را که برای جابجایی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم. خودروهای باربری موکت‌کاری شده و مسقف هستند تا وسایل شما از کثیف شدن و آسیب دیدن در امان باشند. چیدمان صحیح باعث می‌شود لوازم آسیب نبیند و تخلیه بار سریع‌تر انجام شود. افراد باتجربه ما چیدمان مبلمان را در ماشین باربری به بهترین شکل انجام می‌دهند.

چیدمان مبلمان در ماشین باربری

چیدمان اصولی بار و مبلمان در ماشین حمل بار

 مبلمان، میز و وسایل سنگین از جمله وسایلی هستند که  در انتهای ماشین قرار می‌گیرند. آن ‌ها را با گیره یا طناب محکم می‌کنیم تا هنگام حرکت جابجا نشوند. ما با داشتن رانندگان ماهر به شما اطمینان می‌دهیم در مسافت‌های طولانی و جاده‌های ناهموار، اثاثیه شما بدون کوچکترین مشکلی به مقصد برسانیم.

ابتدا سنگین ترین وسایل را در ماشین حمل بار قرار می‌دهیم تا تخلیه بار راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود.

 

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed