چرا سپردن بسته بندی به شرکت های باربری مهم است؟

Posted by editor
Category:

هدف اولیه بسته بندی محافظت از محتویات آن در برابر هر گونه آسیبی است که ممکن است در حین حمل و نقل یا جا به جایی اتفاق بیفتد. بسته بندی کالا را در طول زنجیره حمل و نقل از مبدا تا مقصد نهایی، دست نخورده نگه می دارد و آن را در برابر رطوبت، نور، گرما و سایر عوامل خارجی محافظت می کند.

حفاظت و نگهداری از بار همیشه اولویت اول در باربری است و مهمترین نقش را در اطمینان از رسیدن این کالاها به ایستگاه نهایی در شرایط عالی ایفا می کند. اگر شرکت باربری این وظیفه اولیه را به خوبی انجام ندهد، ممکن است منجر به آسیب دیدن کالاها در حمل و نقل شود که به نوبه خود منجر به تعمیر و سپس تحویل مجدد یا پرداخت هزینه کالا شود. این نه تنها هزینه های اضافی را به همراه دارد، بلکه باعث از بین رفتن اعتماد مشتریان و خدشه دار شدن شهرت شرکت باربری نیز می شود. صرف زمان برای اطمینان از اینکه این امر به طور کامل کالاها را برای سفر آماده می کند، نه تنها در هزینه صرفه جویی می شود، بلکه دردسرهای اسباب کشی کمتر می شود.

شرکت باربری تضمین‌ بار کرج با سابقه ای دیرینه در زمینه حمل کالا، می تواند خیال شما بابت یک اسباب کشی امن راحت کند و تضمینی برای سلامت کالاها و وسایل منزل شما باشد.

بسته بندی وسایل

بسته بندی چیست؟

به طور کلی بسته بندی را می توان به عنوان یک سیستم هماهنگ برای آماده سازی کالا برای حمل و نقل، انبارداری، تدارکات، فروش و استفاده نهایی توصیف کرد. جعبه بندی شامل محافظت، نگهداری، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش است، در بسیاری از کشورها به طور کامل در استفاده دولتی، تجاری، سازمانی، صنعتی و شخصی ادغام شده است.

بسته بندی در باربری به معنای پیچیدن یا بستن کالاها به منظور ایمن ساختن آنها از آسیب در هنگام حمل و نقل و جا به­ جایی است. این کار ، کالا را ایمن نگه می دارد و به سلامت به مقصد می­ رساند. به عبارتی جعبه بندی آماده سازی کالا برای حمل و نقل ایمن است و ممکن است مستلزم مسدود کردن، مهاربندی، بالشتک قرار دادن، علامت‌گذاری، آب‌بندی، تسمه‌بندی، مقاوم‌سازی در برابر آب‌وهوا، جعبه بندی و غیره باشد. همکاران خبره ما در شرکت باربری تضمین بار با سال ها تجربه کار در زمینه باربری، توانایی بسته بندی بهینه وسایل منزل شما را دارند. علاوه بر داشتن تجهیزات جدید و پیشرفته، آموزش های لازم را برای بسته بندی استاندارد و اصولی می بینند. برای اسباب کشی اصولی در شرکت های باربری، بسته بندی درست و حرفه ای جزء برنامه ها است.

تاریخچه بسته بندی

تاریخچه بسته بندی به سال 1035 باز می گردد، زمانی که یک مسافر ایرانی در بازدید از بازارهای قاهره، خاطرنشان کرد که سبزیجات، ادویه جات و ظروف پس از فروش برای مشتریان در کاغذ پیچیده می شوند. با گذشت زمان، سعی شد از مواد طبیعی موجود مانند سبدهای نی، جعبه های چوبی، گلدان های سفالی، کیسه های بافته شده و غیره استفاده شود. استفاده از کارتن های مقوایی برای اولین بار در قرن نوزدهم صورت گرفت.

مزایای استفاده از خدمات بسته بندی شرکت های باربری

بسته بندی برای جلوگیری از خسارت حمل و نقل به دلیل خطرات زیست محیطی مانند آب و هوا، رطوبت و غیره و دستیابی به سرعت بیشتر در حمل و نقل مورد نیاز است. اقلام به کار رفته در بسته بندی باید به گونه ای باشد که کالا را از اثرات نامطلوب رطوبت، گاز، نور، هوا و غیره محافظت کند، تا کالا ویژگی‌هایی مانند: شکل، وزن، پایداری، شکنندگی، سفتی، پوشش سطح و دوام خود را حفظ کند. بنابراین بسته بندی نقش مهمی در ذخیره سازی، نگهداری، حفاظت و توزیع دارد. مزایای استفاده از خدمات بسته بندی شرکت باربری تضمین‌بار شامل موارد زیر است:

  • راحتی حمل و نقل:

بسته بندی باعث راحتی در جابجایی کالا و حمل و نقل می­ شود. بسته‌هایی با دسته‌های حمل آسان، جمع کردن  به صورت لوله‌های نرم فشرده، پتوهای باربری مناسب برای حمل و غیره همگی نمونه‌هایی از این موارد هستند.

  • برای یکپارچه­ سازی کالاهای کوچک:

اشیاء کوچک معمولاً به دلایل کارایی و اقتصادی در یک بسته قرار می گیرند. این موضوع را در نظر داشته باشید، کالاهایی که حجم فیزیکی کمتری دارند حساس تر  هستند چون احتمال گم شدن آن ها بسیار زیاد است. پس قراردان آن ها در جعبه های مخصوص، برای یکپارچه سازی آن ها بهترین راهکار است و جا به جایی آن ها منظم خواهد بود. مایعات، پودرها و غیره نیاز به مهار کردن برای حمل دارند پس باید آن ها را در جعبه های مخصوص قرار داد.

  •  شناسایی راحت کالاها:

بسته بندی باعث می شود یک محصول هویت خاص خود را داشته باشد. این کار با طراحی یک بسته منحصر به فرد و متمایز از طریق استفاده مؤثر از رنگ‌ها، اشکال، گرافیک و غیره انجام می‌شود. چنین شناسایی و تمایزی باعث نظم در حمل ونقل و جلوگیری از بهم­ ریختگی زیاد در جا به جایی می­شود. تفکیک وسایل از هم و قرار دادن هرکدام از آن ها در جعبه مخصوص به خود در اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • کاهش هزینه حمل ونقل

 کالاهای بسته بندی شده هزینه جابجایی و حمل و نقل را کاهش می دهند و همچنین باعث کاهش ضایعات در جا به­ جایی می­ شود. روش صحیح بسته بندی، باعث کاهش حجم وسایل و در نتیجه کاهش هزینه می شود. پس می توانید برای اسباب کشی متناسب با حجم بار از انواع ماشین های حمل بار استفاده کنید.

 

                                         بسته بندی خلاقانه و حرفه ایبسته بندی

وسایل و ابزارهای بسته بندی اثاثیه عبارتند از:

ماژیک،برچسب،خودکار و کاغذ برای علامت گذاری کارتن ها.

استفاده از فوم های ضربه گیر.

استفاده از نایلون های حبابدار ضربه گیر.

استفاده از پتو برای قرارگیری در فضای بین وسایل در ماشین حمل بار جهت جلوگیری از برخورد کمتر وسایل به یکدیگر.

سلفون برای ظرف و یا وسایل های آشپزخانه.

یکی از مهمترین کارهایی که شرکت تضمین بار کرج برای جلوگیری از استرس و نگرانی مشتریان خود به هنگام اسباب کشی انجام می دهد، دقت در بسته بندی کارتن ها و اثاث شما مشتریان گرامی است. به طور کلی تمامی اصول و روش های صحیح برای اسباب کشی ایمن و آسان در تضمین بار انجام می شود. بسته بندی هرگونه وسیله ای مانند: گیتار، یخچال، لباس شویی و غیره با بهترین روش انجام می شود.

جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت تضمین بار کرج در ارتباط باشد و تمامی سوالات شما در زمینه باربری را پاسخ می دهند. 

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed