انواع کارتن اسباب کشی در باربری اندیشه

Posted by tazminuser
Category:

انواع کارتن اسباب کشی در باربری اندیشه

استفاده از بهترین کارتن اسباب کشی در باربری اندیشه

کارتن اسباب کشی یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات برای شرکت های باربری است که در حین جابجایی منزل و ادارات و شرکت ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کارتن های اسباب کشی در انواع و سایز های مختلف موجود هستند. شرکت باربری اندیشه بر اساس نوع وسایل جعبه های بسته‌بندی را انتخاب می کند و مناسب ترین کارتن ها را برای بسته‌بندی اثاثیه (Packing furniture) استفاده می‌کند.

بهترین کارتن های اسباب کشی که شرکت باربری اندیشه استفاده می کند کارتن های 5 لایه هستند که از استحکام بالایی برخوردارند و در سایز ها و اندازه های مختلف موجود هستند. با بسته‌بندی حرفه ای پرسنل این شرکت و استفاده از کارتن های مناسب وسایل مشتریان بدون خسارت و با امنیت بالا جابجا می شوند.

بهترین کارتن اسباب کشی در باربری اندیشه

انواع جعبه اسباب کشی در باربری اندیشه کرج

کارتن های اسباب کشی انواع مختلفی دارد. این جعبه ها از نظر مواد ساخت، اندازه و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه انواع کارتن های اسباب کشی را برای شما بیان می کنیم.

انواع جعبه اسباب کشی در باربری اندیشه کرج

کارتن اسباب کشی ظروف شکستنی

جعبه اسباب‌کشی که برای بسته‌بندی وسایل شکستنی استفاده می شوند باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • مقاومت: کارتن باید مقاومت کافی در برابر فشار، ضربه، خمش و وزن بار داشته باشد تا اشیاء درون آسیب نبینند.
  • باز شدن و بسته‌شدن آسان: کارتن باید بدون مشکل باز شده و بسته شده و در ضمن قابلیت استفاده مجدد داشته‌باشد.
  • اندازه: کارتن باید اندازه مناسبی برای حمل و نقل اشیاء داشته باشد. تا هنگام حمل و نقل تلفات وارد‌شده کاهش‌یابد. همچنین خالی بودن حجم کارتن با اندازه ای بزرگ‌تر از حجم و وزن بار، موجب هدر رفت هزینه می شود.

کارتن های بسته‌بندی وسایل شکستنی باید ویژگی هایی مانند ضد آب بودن، قابلیت حمل و نقل با سایر وسایل، آسان بودن در بارگذاری، قابلیت چسبندگی و نگهداری بر چسب را نیز داشته باشد.

کارتن اثاث کشی مواد غذایی

برای بسته‌بندی مواد غذایی در اسباب کشی از انواع کارتن های سه لایه (Flute 3)، پنج لایه (Flute 5) و چند لایه با کیفیت بالا استفاده می‌شود. این کارتن ها به دلایلی از جمله مقاومت شدید در برابر ضربه و نرمی، عایق حرارتی و مقاومت در برابر رطوبت، برای بسته‌بندی مواد غذایی مناسب هستند. به علاوه، برای بسته‌بندی مواد غذایی حساس به دما نیز از کارتن‌هایی با عایق حرارتی استفاده می شود.

کارتن اثاث کشی مواد غذایی

کارتن رگال دار مخصوص بسته بندی لباس

کارتن‌های رگال دار برای بسته‌بندی لباس به دلیل مقاومت بیشتر در برابر آب، رطوبت و خراشیدگی، از کارتن‌های مقوایی سبک با ضخامت کمتر تهیه می‌شوند. علاوه بر این، کارتن‌های رگال دار برای بسته‌بندی لباس معمولاً دارای اندازه متوسط یا بزرگ تری هستند تا بتوانند تعداد زیادی از لباس‌ها را در بر بگیرند. در ادامه تعدادی از انواع کارتن‌های رگال‌دار که برای بسته‌بندی لباس مورد استفاده قرار می‌گیرند، ذکر شده است:

  • جعبه های مقوایی رگال دار با ضخامت 2 لایه
  • جعبه های رگال دار با ضخامت 3 لایه
  • کارتن مقوایی رگال دار با ضخامت 4 لایه
  • کارتن مقوایی رگال دار با ضخامت 5 لایه

با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از این نوع کارتن‌ها را برای بسته‌بندی لباس انتخاب کنید.

خرید کارتن اسباب کشی از اتوبار اندیشه

شرکت باربری اندیشه کرج مسئولیت تهیه کلیه تجهیزات بسته بندی و جابجایی اثاثیه را بر عهده می گیرد. کسانی که قصد اسباب کشی دارند، بهتر است این مسئولیت را بر عهده یک شرکت حمل و نقل حرفه ای قرار دهند. در این صورت دیگر نیاز به خرید کارتن اسباب کشی توسط خود مشتری نیست. شرکت ما صفر تا صد مراحل بسته و جابجایی وسایل و تهیه تجهیزات بسته بندی از جمله خرید کارتن را بر عهده می گیرد.

اجاره جعبه اسباب کشی از باربری اندیشه

شاید شما فکر کنید برای اسباب‌کشی خود چه کاری انجام دهید که با هزینه کم بتوانید تجهیزات بسته‌بندی مانند کارتن را تهیه کنید. احتمالا به اجاره جعبه اسباب کشی فکر کرده باشید. ما یک راه حل بهتر برای شما سراغ داریم. کافی است تلفن خود را برداشته و با شرکت باربری اندیشه تماس بگیرید. این شرکت کارتن های اسباب‌کشی با کیفیت و با استحکام را برای شما تهیه می کند و بسته‌بندی وسایل شما توسط یک تیم حرفه ای انجام می شود.

اجاره جعبه اسباب کشی از باربری اندیشه

قیمت کارتن اسباب کشی در باربری اندیشه

قیمت کارتن اسباب کشی بستگی به چند عامل دارد، این عوامل عبارتند از:

  • اندازه کارتن: اندازه کارتن در قیمت آن تأثیر بسیاری دارد، اندازه کارتن بیشتر بوده تعداد مواد اولیه مورد نیاز بیشتر می‌شود و هزینه بیشتری برای تولید آن صرف می‌شود.
  • جنس کارتن: جنس کارتن نیز در قیمت کارتن تأثیر بسیاری دارد، کارتن‌های با جنس با کیفیت‌تر و مقاوم‌تر هزینه بیشتری دارند.
  • تعداد سفارش: تعداد سفارش کارتن نیز در قیمت آن تأثیر دارد، هرچه تعداد سفارش بیشتر باشد، هزینه‌ی هر کارتن کمتر می‌شود.
  • طرح و چاپ: طرح و چاپ نیز در قیمت کارتن تأثیر دارد، زیرا این مراحل هزینه بیشتری برای تولید کارتن به همراه دارد.
  • شکل کارتن: شکل کارتن نیز بر روی قیمت آن تأثیر دارد، کارتن‌های با شکل‌های غیر استاندارد هزینه بیشتری دارند.

قیمت کارتن اسباب کشی در باربری اندیشه

اکنون شما می توانید تصمیم بگیرید که اسباب کشی را به یک شرکت باربری بدهید، که همه مسئولیت ها را برعهده بگیرد یا اینکه خود شما تجهیزات اسباب کشی را تهیه کنید و هزینه اضافه ای از بابت خرید کارتن اسباب کشی بپردازید. اگر قصد یک اسباب کشی راحت، بی دغدغه و ارزان را دارید با شرکت ما تماس بگیرید. همکاران ما در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس های مشتریان عزیز هستند.

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed