نحوه صحیح چیدمان اثاثیه

Posted by tazminuser
Category:

نحوه صحیح چیدمان بار در اسباب کشی

روند هر حمل و نقل همیشه با چیدمان بارها و وسایل تعیین می شود. ما بسته به وزن کل بار، یک مدل ماشین خاص را انتخاب می‌کنیم. ترتیب ورود بار به ماشین به ویژگی های بار بستگی دارد. به عنوان مثال، ما سازه های فلزی را قبل از شیشه بارگیری می‌کنیم و نه برعکس. ایجاد شرایط مناسب برای حمل و نقل می تواند یکپارچگی بار را تضمین کند. بسته به اشیایی که باید حمل کنیم، از طرح های مختلفی برای سوار کردن آن‌ها بر روی خودرو استفاده می کنیم. امروزه بارگیری دستی بسیار محبوب است.

نحوه صحیح چیدمان بار در اسباب کشی

بهترین روش های چیدمان اثاثیه در ماشین باربری

برای درک نحوه صحیح چیدمان اثاثیه توسط پرسنل باربری ما به ادامه این بخش دقت کنید:

ما ابتدا قسمت جلویی ماشین را از بارها پر می‌کنیم و سپس عقب ماشین را.

سعی می‌کنیم اجسام را با وزن یکسان در طرفین ماشین حمل بار قرار دهیم.

 اشیاء بزرگ، لوازم خانگی یا مبلمان را با طناب محکم می‌کنیم

بنابراین، با این روش‌ها بار را در بدنه به طور ایمن می‌چینیم. علاوه بر این، اتومبیل هایی که در حمل و نقل محموله تخصص دارند، به عنوان یک قاعده، دارای گیره‌هایی برای محکم کردن بار هستند. اگر در اجرای قوانین چیدمان بار اغفال کنیم عواقب آن جابجایی وسایل، فرورفتگی و شکستگی بار است.

روش های چیدمان وسایل در ماشین باربری

چینش وسایل سنگین

کالاهای بزرگ شامل اقلامی هستند که دارای ابعاد بزرگ هستند و وزن زیادی دارند. در این صورت حمل و نقل این وسایل خطرناک خواهد بود و مسئولیت دوچندان دارد زیرا احتمال تصادفات رانندگی افزایش می یابد. برای حمل و چیدمان بار الزامات ویژه ای اعمال می‌کنیم.

 ابتدا وزن این وسایل را اندازه گیری می‌کنیم.

از قرار دادن تمام وسایل سنگین به صورت یکجا در یک ماشین خودداری می‌کنیم

این وسایل را با طناب یا گیره به درون ماشین محکم وصل می‌کنیم

رانندگان نیز ماشین‌های حامل وسایل سنگین را با سرعت‌های مجاز و ایمنی بالا می‌رانند

بار هایی با وزن کمتر را بر روی بارهایی که وزن بیشتری دارند قرار می‌دهیم

فضای آزاد، شکاف های بین بارها و دیواره ها را با ظروف بادی و سایر وسایل پر می‌کنیم

چیدن جعبه های سبک بر روی جعبه های سنگین

یکی از ترفندهای ما برای بهترین چیدمان بار، طبقه بندی آن بر اساس وزن است. بسته به وزن آنها، می‌توانیم بارها را از سبک ترین به سنگین ترین طبقه‌بندی می‌کنیم. در صورتی که مجبور باشیم آنها را روی هم قرار دهیم، این کار را برعکس انجام می‌دهیم. بارهای ساده که دارای ابعاد معمولی هستند را روی هم قرار نمی‌دهیم، به عنوان مثال: دوچرخه، جاروبرقی، تلویزیون

بسته به شکنندگی بار، بر روی اجناس سنگین تعداد بیشتری اثاثیه می‌چینیم. 

اهمیت چیدمان بار به صورت اصولی در باربری

ایمنی بار همواره یکی از مسائل مهم برای باربری تضمین بار کرج بوده است. ما خود را در مقابل باری که به ما می‌سپارید مسئول می‌دانیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که بار را در امنیت حمل کنیم و به مقصد برسانیم. در تمام مراحل بسته بندی، انتقال، چیدمان در ماشین حمل بار و خالی کردن در مقصد کارگران به سلامت اثاثیه و عدم آسیب رسانی به بار توجه می‌کنند. در ماشین‌های حمل بار بیشترین آسیب ممکن است به بار برسد چراکه بارها در مسیری شاید طولانی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. علاوه بر مسیر که ممکن است پر پیچ و خم باشد، احتمال دارد وسایل باعث ایجاد خراش یا شکستگی یکدیگر شوند. بنابراین، بسیار مهم است که چیدمان اثاثیه در ماشین اصولی و درست باشد تا به وسایل آسیبی نرسد.

چیدمان بار در خودروهای باربری در تضمین بار کرج

در شرکت باربری تضمین بار کرج تلاش کرده ایم بهترین شرایط را برای حمل و چیدمان بار از مبدا به مقصد فراهم کنیم. ماشین‌های ما به روز و ایمن هستند و توسط رانندگان ماهر رانده می‌شوند. علاوه بر این، به کارگران خود اصول و ترفندهای چیدمان درست بار را آموزش می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم در پیاده کردن این اصول حین کار نهایت تلاش خود را به کار ببرند. در تضمین بار کرج:

لیست تمام وسایل را تهیه می‌کنیم

به روش درست آن‌‎‌ها را در ماشین می‌چینیم

وزن وسایل و جعبه های بزرگ را بین دو طرف ماشین تقسیم می‌کنیم

جعبه‌های سبک تر را در بالای جعبه‌های سنگین می‌گذاریم

مبلمان، میز و وسایل سنگین را با گیره یا طناب محکم می‌کنیم

وسایل شکستنی را در میان وسایل نرم مانند مبلمان و لباس می‌گذاریم

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed