روش های حمل وسایل سنگین هنگام اسباب کشی

Posted by tazminuser
Category:

اصول جابجایی و حمل وسایل سنگین

کمردرد یکی از شایع ترین دردهاست.مطالعات نشان داده است که اکثر افراد حداقل یک بار در زندگی خود این درد را تجربه می کنند، زیرا قسمت پایین کمر بیشتر وزن بدن را تحمل می کند. در هنگام اسباب کشی یکی از سخت ترین مراحل، حمل وسایل سنگین مانند یخچال های ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق و … است.

اصول جابجایی و حمل وسایل سنگین

برای جلوگیری از آسیب بدنی و ضررو زیان مالی بهترین راه استفاده از خدمات یک باربری معتبر است. اکثر شرکت های باربری با دارا بودن تجهیزات مناسب و نیروی کار متخصص از روش های ویژه ای برای حمل وسایل سنگین استفاده می کنند. باربری … یک اتوبار مناسب برای حمل انواع کالاهای سنگین شما می باشد. می توانید اسباب کشی و حمل وسایل سنگین خود را با خیال راحت به این شرکت باربری بسپارید. کارگران اتوبار تضمین بار آموزش ها و مهارت های لازم را برای حمل انواع وسایل سنگین دیده اند و با استفاده از تکنیک های حمل وسایل سنگین و با استفاده از ابزار مناسب حمل گاوصندوق و سایر وسایل سنگین شما را به راحتی انجام می دهند.

حمل وسایل سنگین

روش های آسان حمل وسایل سنگین توسط اتوبار تضمین بار

باربری تضمین بار از تکنیک های منحصربه فردی برای جابجایی انواع وسایل سنگین استفاده می کند. هنگام جابجایی از مکانی به مکان دیگر، نحوه حمل و جابجایی وسایل سنگین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در گذشته اقلامی که توسط باربرها حمل می شد به دلیل سنگین بودن با خطر سقوط یا برخورد با موانع حمل می شدند. این اقلام سنگین، اقلام الکترونیکی مانند یخچال و ماشین لباسشویی هستند که به راحتی آسیب می بینند و از لحاظ قیمت نیز بسیار گران هستند. بنابراین اگر در حین حمل و نقل آسیب ببیند ضرر زیادی را باید متحمل شوید. امروزه اکثر شرکت های باربری برای حمل وسایل سنگین از فناوری های روز دنیا استفاده می کنند. کلیه روش های حمل وسایل سنگین که در اتوبار تضمین بار انجام می گیرد ایمن، سریع و آسان می باشند.

ابزارهای مناسب برای جابجایی وسایل سنگین

حمل وسایل سنگین مانند گادصندوق با استفاده از ابزارهای مناسب مانند جک پالت، صفحات آلومنیومی، غلطک های فولادی و … اکنون بسیار سریعتر و آسانتر شده است. امروزه با استفاده از این ابزارها وسایل سنگین را می توان بدون هیچ مشکل و آسیبی به مکان جدید منتقل کرد. البته استفاده مناسب از این ابزارها نیازمند تجربه و مهارت کافی نیز می باشد، کارگران باربری … با استفاده از تجربه و مهارت کافی و استفاده مناسب از ابزارهای لازم حمل وسایل سنگین شما را به راحتی و بدون آسیب دیدن آنها انجام می دهند.

 حمل وسایل سنگین توسط تیم حرفه ای باربری تضمین بار کرج

شرکت ما یک تفکر راه حل محور و رویکرد خدماتی ویژه دارد. تیم حمل بار سنگین ما با توجه به وزن و حجم کالای سنگین شما تشکیل می شود. اگر حمل و نقل یخچال، گاوصندوق و سایر وسایل سنگین منزل برای افراد عادی مشکل باشد، تیم ویژه ما خدماتی در سطح بالایی از کیفیت بدون آسیب دیدن لوازمتان در این زمینه ارائه می دهد. کارگران ما ابتدا تمام جوانب احتیاط را در نظر می گیرند و وسایل سنگین شما را به طور مناسب بسته بندی می کنند تا در طول فرآیند اسباب کشی آسیب نبینند. سپس با استفاده از ابزار جابجایی وسایل سنگین مناسب این کالاها را حمل و درون خودروی مناسب حمل بار قرار می¬دهند و در نهایت به سلامت به مقصد می رسانند.

خدمات حمل و جابجایی وسایل سنگین در اتوبار تضمین بار کرج

باربری … برای حمل انواع کالاهای سنگین منزل، اداری، کارخانه ای و … تیم مخصوص به خود دارد. خدمات حمل لوازم سنگین در اتوبار … شامل موارد زیر می باشد:

• تیم حمل پیانو

• حمل مبلمان

• حمل و جابجایی وسایل سنگین با ابزارهای مناسب

• تیم حمل گاوصندوق

• حمل یخچال

بسته بندی و حمل مبلمان در باربری تضمین بار

یکی از لوازم سنگین منزل مبلمان خانه است. جابجایی مبلمان در اسباب کشی چالش بزرگی است که اگر بطور اصولی و با ابزارهای مخصوص صورت نگیرد می تواند آسیب جدی به ستون فقرات شما وارد کند و یا باعث آسیب دیدن مبلمان با ارزشتان شود. باربری تضمین بار برای جابجایی مبلمان از روش های مختلفی استفاده می کند برخی از این روش ها شامل موارد زیر است:

• جابجایی مبلمان بسیار سنگین با استفاده از اسلایدرهای لغزنده در پایه های مبلمان

• استفاده از کمربند شانه دار و پتوهای مخصوص حمل مبلمان

• استفاده ار چرخ باربری مخصوص حمل مبلمان

• استفاده از لاستیک های لغزنده جهت جلوگیری از آسیب کف منزل، فرش، موکت و …

یکی از نگرانی های افراد در اسباب کشی حمل و جابجایی گاوصندوق است. برای جابجایی گاوصندوق حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. در اکثر مواقع حمل گاوصندوق خارج از ظرفیت افراد عادی است و حمل آن تنها توسط افراد آموزش دیده و با ابزارهای مانند چرخ های مخصوص صورت می گیرد. اگر حمل گاوصندوق با این روش ها هم امکان پذیر نباشد باید از جرثقیل برای حمل و جابجایی استفاده کرد. پرسنل مخصوص حمل گاوصندوق و سایر کالاهای سنگین با سالها تجربه در این زمینه آماده کمک به شما عزیزان هستند.

ایمن ترین سیستم حمل وسایل سنگین

زمانی که اقلام سنگین توسط خود افراد و نزدیکانشان حمل می شوند؛ با خطرات زیادی مانند افتادن و برخورد با موانع روبرو می شوند. ولی هیچ خطری برای کالاهای سنگین در حمل و جابجایی با ابزارهای مناسب توسط یک باربری مناسب وجود ندارد. از آنجایی که در اسباب کشی با ابزارهای مناسب هیچ فرقی نمی کند وسایل شما سنگین یا سبک باشد، ایمن ترین سیستم حمل و نقل برای اقلام سنگین، استفاده از خدمات یک باربری مطمئن و مناسب است. تضمین بار کرج با سابقه درخشان و تجهیزات مناسب حمل وسایل سنگین و پرسنل مجرب در این زمینه، آماده ارائه انواع خدمات حمل وسایل سنگین به شما عزیزان است.

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed