مهم ترین ویژگی های شرکت باربری حرفه ای

Posted by tazminuser
Category:

ارائه بهترین خدمات اسباب کشی در شرکت های باربری

در گذشته یکی ازسخت ترین و استرس زاترین کارها اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه به محل سکونت جدید بود. مردم مجبور بودند از افراد فامیل و همسایه ها برای بسته بندی و حمل وسایل کمک بگیرند و از آنجایی که این اشخاص تجربه و آموزش لازم را در این زمینه نداشتند؛ اسباب کشی با ضرر مالی و آسیب جسمی فراوانی همراه بود. ولی امروزه با استفاده از خدمات یک باربری معتبر اسباب کشی بسیار آسان گشته است. شرکت باربری تضمین بار کرج یکی از بهترین اتوبارهای موجود در سطح شهر کرج است و انواع خدمات اسباب کشی به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. خدمات ارائه شده شامل موارد زیر است:

بسته بندی حرفه ای کلیه وسایل

حمل وسایل سنگین با استفاده از تجهیزات مناسب

چیدمان وسایل بطور صحیح در خودرو حمل وسایل

استفاده از کارگران و رانندگان حرفه ای، مجرب و آموزش دیده

 استفاده از انواع مختلف خودروهای حمل وسایل

 باز کردن بسته ها و چیدمان مجدد آنها

مجهز بودن شرکت باربری به تجهیزات پیشرفته اسباب کشی

با توجه به آپارتمانی شدن محل سکونت اکثر افراد جامعه و وجود لوازم سنگین مانند تردمیل، پیانو، یخچال ساید بای ساید و … در اکثر منازل مجهز بودن شرکت باربری به تجهیزات پیشرفته اسباب کشی ضروری است. این تجهیزات شامل لوازم مدرن بسته بندی مانند کارتن های چند لایه ضخیم، چسب های پهن و محکم بسته بندی، ابزارهای مجهز حمل وسایل مانند چرخ های متحرک، پایه های چرخ دار و ترولی، تسمه باربری و در صورت لزوم جرثقیل و انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار با توجه به نیاز مشتری است. باربری تضمین بار کرج با استفاده از کلیه این امکانات بهترین گزینه برای انتخاب مشتریان عزیز است.

استفاده از پرسنل باتجربه و آموزش دیده

استفاده از پرسنل مجرب و آموزش دیده برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی و آسیب جسمی و همچنین سرعت بالا در کار اسباب کشی ضروری است. درصورت نداشتن تجربه کافی و آشنایی کافی با روش های بسته بندی صحیح و جابجایی ممکن است ضرر و زیان جبران ناپذیری را تحمل کنید. در انتخاب باربری و اتوبار مناسب حتما دقت کنید اتوبار موردنظر دارای پرسنل باتجربه و آموزش دیده در این زمینه باشد. در باربری و اتوبار تضمین بار کرج بسته بندی و حمل اسباب و اثاثیه با استفاده از نیروهای کاربلد و آموزش دیده و با در نظر گرفتن کلیه نکات ایمنی لازم انجام می‌شود.

بسته بندی اصولی اثاثیه

اولین مرحله در اسباب کشی بسته بندی اثاثیه است که اگر به طرز صحیح صورت بگیرد؛ از بسیاری از آسیب های احتمالی درطول اسباب کشی جلوگیری می کند. مخصوصا در حمل اثاثیه به شهرستان رعایت این نکته ضروری تر می باشد. در این موارد بهتر است از کارتن های 3 و 5 لایه برای بسته بندی لوازم حساس، شکستنی و گرانبها استفاده شود و در بین فضای خالی بسته ها روزنامه مچاله قرار داده شود. برای بسته بندی لباس می توان از کارتن رگالدار مخصوص استفاده کرد. این کارتن‌ها از چروک و کثیف شدن لباس‌ها در طول اسباب کشی جلوگیری می‌کنند. برای بسته بندی تلوزیون و سایر لوازم برقی حساس می توان از کائوچو، یونولیت و پلاستیک حبابدار استفاده کرد. برای بسته بندی مبلمان و جلوگیری از کثیف شدن و خراش برداشتن آن از نایلون های حبابدار مخصوص استفاده کرد.

نکته دیگری که وقتی در مورد بسته بندی حرفه ای صحبت می کنیم، اهمیت دارد، تکنیک آن است. یک شرکت حرفه ای که دارای کارکنان آموزش دیده است، می داند که چگونه هر کالا را به درستی بسته بندی کند. یعنی نحوه قرار دادن حفاظت، که ترتیب فرآیند عملکرد بیشتر را تضمین می کند.

نرخ باربری مناسب

نرخ باربری مناسب تحت نظر اتحادیه باربری انجام می گیرد. در باربری تضمین بار کرج رضایت مشتریان ازاهمیت بالایی برخوردار است بنابراین از عواملی که باعث افزایش هزینه های باربری شود جلوگیری می گردد. بطور مثال از خودروی مناسب به نسبت حجم بار استفاده می گردد تا از تردد مجدد و افزایش هزینه ها جلوگیری شود. تمامی هزینه ها از همان ابتدای کار تعیین می‌شود و بعد از تمام شدن اسباب کشی هیچ هزینه اضافی از مشتریان گرفته نمی‌شود.

مهم ترین ویژگی شرکت باربری داشتن مجوز و بیمه باربری

 باربری مناسب باید ثبت شده باشد و دارای مجوز از سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور باشد. از جمله موارد لازم برای اخذ مجوز استفاده از ماشین های باربری مناسب، واجد شرایط بودن دفتر و محل شرکت و ارائه مدارک لازم می باشد. شرکت باربری مناسب علاوه بر داشتن مجوز از اتحادیه باربری باید دارای بیمه باربری داخلی نیز باشد و باید کلیه خسارت های احتمالی مانند تصادف، سرقت و آتش سوزی را پوشش دهد. تضمین بار کرج با ارائه بیمه‌نامه معتبر به مشتریان تضمین می‌دهد در صورت آسیب‌های احتمالی، خسارت وارد شده جبران می‌شود.

Color Skin

Header Style

Nav Mode

Layout

Wide
Boxed